Aste honetako abestia: Rolling Stones - Paint it Black

1 dic 2010

Marka handiak eta sare sozialak

Ketchum eta Fedex komunikazio agentziak ikerketa lan bat egin dute sare sozialetan egiten den publizitatearen inguruan. Horretarako 62 marka garrantzitsuei honako galdera egin die: Ze papera jokatzen dute sare sozialak zuen publizitate estrategian?

Marka horietako %10k baino ez dio sare sozialen plataformaei garrantzia ematen. %15ak ez du publizitaterik egiten sare sozialetan eta gehienek, %75ek, Early adopters taldeen eskuetan usten dute.

Enpresek haien aurrekontuen %5a eta %15aren artean bideratzen dute medio sozialetan publizitatea egiteko. Hala eta guztiz ere, enpresen %50 haien intranet sistema eraldatzeko asmoa dauka sare sozialen aplikazioak gehitzeko.

Baino gu sare sozialen hedaduraren testiguak gara. Hauen garrantzia ukaezina da eta emaitza hauek ikusita sare sozialei merezi duten garrantzia ematen ez zaiela ondoriozta dezakegu. Komentatu nuen jada La revolucion de los medios sociales postan. Hau ikusita ulertezina da enpresa hauek jarrera hau oraindik mantentzea, ezta?

No hay comentarios:

Publicar un comentario