Aste honetako abestia: Rolling Stones - Paint it Black

22 oct 2010

El Logopeda de Rajoy

SsangYong markaren iragarkia dugu hemen. Kotxe marka hau nahiko berria da eta modu interesgarri honekin ezagutzera eraman nahi dute haien produktuak. El logopeda de Rajoy titulo erakargarriarekin aurkezten da bideo biral hau. Bideoan, pija bat agertzen da arazo larriak duena bere kotxe berriaren izena esateko eta Rajoy politikariaren logopedari laguntza eskatzen dio. Iragarkian haien kotxea, Mercedes, Porshe eta bestelako marka ospetsu eta garestien parean jarri eta aldi berean goi mailako klasearen satira egiten dute.




Tituloa ikusten dugun heinetik badakigu iragarkiaren estiloa komikoa izango dela. SsangYong markak horretara jo du barregarri edo berezi iruditzen zaizkigun iragarkiak hobeto barneratzen direlako. Millward Brown publizitariaren esanetan hirian bizi den lagun batek 3000 inpaktu publizitario jasatzen ditu egunero euskarri desberdinetatik. Beraz, oso zaila da jendearen memorian finkatzea, batez ere marka berri bat izanda. SsangYong kasu honetan, nire ustez haien asmoa betetzen du, zeresan handia sortzen duen iragarki honekin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario